StepBridge slaat uw wachtwoord versleuteld op. Dat betekent dat wij uw wachtwoord niet kennen en u uw bestaande wachtwoord dus ook niet bij ons kunt opvragen. Wel kunt u een nieuw wachtwoord instellen.

Hoe stelt u een nieuw wachtwoord in?

  1. Ga naar het StepBridge Portaal.
  2. Als u momenteel ingelogd bent in het Portaal, log dan eerst uit door op het cirkelvormige icoontje rechts bovenin te klikken en dan op Uitloggen te klikken.
  3. U ziet het formulier om in te loggen op het portaal. Klik op de link Wachtwoord vergeten?

  4. In het volgende formulier geeft u het e-mail adres waarmee u bekend bent bij StepBridge en de spelersnaam waarmee u inlogt bij StepBridge. Vervolgens klikt u op E-mail verzenden.

    Tip! Als u niet meer zeker weet wat het e-mail adres is waarmee u bekend bent bij StepBridge of met welke spelersnaam u inlogt, zoek dan in uw e-mails naar mails die u van klantenservice@stepbridge.nl heeft ontvangen. In elke e-mail staat uw spelersnaam tussen haakjes achter uw naam.
  5. Als u uw e-mailadres en spelersnaam correct heeft ingevuld, ontvangt u direct een e-mail met een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Klik in de e-mail op de knop Wachtwoord herstellen.
  6. Vervolgens ziet u het formulier om een nieuw wachtwoord in te stellen. Kies een veilig wachtwoord van minimaal 8 karakters. Te makkelijk te raden en onveilige wachtwoorden worden niet geaccepteerd. Vul het nieuwe wachtwoord tweemaal in, en klik op Wachtwoord opnieuw instellen.
  7. Als u de bevestiging heeft gekregen dat uw wachtwoord is gewijzigd, kunt u vanaf dat moment inloggen met uw nieuwe wachtwoord. Dit geldt voor elk apparaat waarmee u speelt bij StepBridge.

We zijn er om u te helpen! Stuur een e-mail naar klantenservice@stepbridge.nl als u nog vragen heeft.